Tin tức mới cập nhật

Quản Lý Dịch Vụ Khách Hàng – KAMEREO – SALE280

By admin Hot Jobs

Hạn cuối: 15/09/2021

MÔ TẢ CÔNG VIỆC

1. Customer Service:

· Supervise day-to-day operations in the customer service department.

· Respond to customer service issues in a timely manner.

· Monitor the progress of order completion/service provision with the customer, to ensure the highest level of customer satisfaction.

· Work closely with Operation teams to deliver the best customer experience: Orders, follow up, customer feedback

· Create effective customer service procedures, policies, and standards.

· Develop customer satisfaction goals and coordinate with the team to meet them on a steady basis.

· Implement an effective customer loyalty program.

· Manage customer contracts: Initiate, deal and renew contracts with customers following the guidelines of the company to support the business development

· Maintain accurate records and document all customer service activities and discussions.

· Work with accounting department to follow up customer payments and monitor customer debts

· Assess statistics on the service quality and prepare detailed reports for the Management

· Hire and train new Customer Service team members

· Lead the CS team by the example to ensure each team member constantly implement the core values of the company in their daily job

· Manage the approved budget of the customer service department.

· Stay informed on the latest industry techniques and methods.

2. Sales:

· Lead and coach team to ensure the achievement of the team commercial KPIs: Sales, profit, payments & Debts

· Ensure that the team contacts and visits the customers on a regular basis to strengthen the customer relationships and communicate efficiently about the company’s activities.

· Propose, plan and implement with the team the promotions, the new product launchings, the workshops and any other related tasks with the im to increase sales volume and market coverage

· Work with the team to identify and maximize new sales opportunities among the existing customers: New brand, new products, etc.

· Work closely with Sales Team to identify potentially new business opportunities in the market to develop the business

· Keep up-to-date on current market changes and trends to identify improvements or recommend new products

3. Kaizen: 

· Be a creative force: Do not hesitate to propose initiatives or new ideas to improve the working process aiming at company’s development

· Be flexible and adaptable: Always be ready to try new ideas, to embrace the change for further development

· Collaborate with team members to achieve better results

YÊU CẦU CÔNG VIỆC

  • At least 5 years in of proven experience in a customer service position 
  • Passionate about Customer Service & Sales
  • Ability to manage and train
  • Ability to adapt and grow in a competitive environment
  • Outstanding written and verbal communication skills
  • Ability to negotiate
  • Excellent leadership and interpersonal skills
  • Hard working, resilient & patient, and not afraid of challenges
  • Self-motivated and driven by targets, desire to deliver results
  • Fast learner and quick thinker
  • Proficiency in MS Office

CHÍNH SÁCH ĐÃI NGỘ

  • Salary: Competitive Salary
  • Salary review twice a year 
  • 13 month bonus
  • ·Working time is 9:00 – 17:30 with 30 min lunch break, 5 days/week
  • ·Annual Leave is 12 days/year

GIỚI THIỆU CÔNG TY

KAMEREO là hệ thống tìm nguồn hàng và đặt hàng từ các nguồn cung ứng B2B cho Nhà hàng/ Khách sạn/ Quán cà phê đầu tiên tại Việt Nam. Kể từ khi ra mắt dịch vụ vào tháng 6 năm 2018 cho đến nay, chúng tôi đã và đang nhận được ngày càng nhiều tài khoản đăng ký và sự hỗ trợ từ cả Nhà hàng và Nhà cung cấp.

>> VUI LÒNG ĐIỀN VÀO FORM BÊN DƯỚI ĐỂ ỨNG TUYỂN 

Tham khảo các vị trí tuyển dụng khác tại đây.

Hạn cuối: 15/09/2021

    ĐĂNG KÝ THÔNG TIN

    Upload hồ sơ: Hỗ trợ định dạng *.doc, *.docx, *.pdf và không quá 3MB

    Cùng chuyên mục

    12

    Th10

    UI/UX Designer – Công Ty Quảng Cáo Admicro (VCCorp) –

    MÔ TẢ CÔNG VIỆC Thiết kế UI/UX cho App, Website, Systerm và các sản phẩm khác theo tiêu chí thân thiện với người dùng. Phối hợp chặt chẽ với các bộ phận liên quan (Customer, Marketing, Development, QA,…) để lựa chọn phương án thiết kế UX xuyên suốt dự án sản phẩm/dịch vụ – Nghiên…

    12

    Th10

    Content Creator – NanoFintech – CT287

    MÔ TẢ CÔNG VIỆC Thiết kế poster, banner in ấn Thiết kế ấn phẩm truyền thông phục vụ công việc marketing online và offline Kết hợp cùng team marketing lên ý tưởng hình ảnh cho look book cùng những chương trình marketing khác. Chỉnh sửa hình ảnh sau khi chụp Lên ý tưởng video, phối…